Quafe klub - EVE online CZ/SK fórum

Informace o EVE => Expanze, Patche, Dev blogy => Téma založeno: [EL-G] erg cz Duben 13, 2018, 13:01:23

Název: Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Duben 13, 2018, 13:01:23
(https://i.imgur.com/ALVWLGh.png) (http://quafe.cz/index.php?topic=1965)
                                                                                                                                                   

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1147&v=w6nVjAxcdIM (https://www.youtube.com/watch?time_continue=1147&v=w6nVjAxcdIM)
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Duben 13, 2018, 14:24:06
Z twitch presentace: T2 cruisers are allowed. No cloaking allowed, NPC obzvlast nemaji radi drony a rakety.
 
5 Druhu pocasi, kazda ma bonus na neco a malus na neco jineho:
elektricka boure (em -)
Casticova boure (kin -)
tmava materia (rychlost +)
afterglow (stit +)
plasmova boure

Effekt ovlivnuje jak vas, tak NPC. Jaky effekt potkate je napsano na klice, kterym vytvarite branu do Abyss.

NPC budou bojovat mezi sebou a taky jsou schopny vas podnout.
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Duben 13, 2018, 15:07:01
Seems interesting  8) very
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [PYCO.] Kveto Duben 13, 2018, 17:10:08
TL DR z toho co som postrehol,

-malo by sa jednat o jednu instanciu
-po vyprobovani je tam vlastne iba jeden vchod a ten samy vychod, na vyprobovanie musite mat nejaky kluc
-kluce budu dostupne v relicoch alebo na markete, vyssie tiery klucov do vyssich abbysov bude mozne najst iba v abysse
-po vstupe, zanechate signaturu ktora bude probnutelna a viditelna pre ostatnych hracov
-za vami neskoci nik, ale moze si vas pockat pri vychode, nieje mozne tam warpit ani cloakovat, nieje tam local
-loot bude v podobe skillov na nove faction lode, friga, bsko, cruiser a zrejme aj blueprinty na ne
-dalsi loot bude hmota, vdaka ktorej mozte enachtnovat narp t2 moduly, tu sa pristavim, pri dobrom generovani mate sancu na staty, ktore su lepsie ako comlex moduly - ale samozrejme aj horsie, nieco ako item crafting v dialbo 3 napr, alebo diablo 2, podobny model pridali aj do elite dangerous pred par mesiacmi...
-nove lode budu mat novy typ zbrani, ktore pri dodrzani urcitych podmienok budu nasobit svoj dmg kazdym cyklom, tie podmienky som moc nezachytil, no napr to nove bsko mi mal byt najvacsi dps subcap dealer v new edene...


tesim sa, urcite to prinesie trochu ozivenia, asi ako kazdy novy vacsi update


kto vydrzal dlhsie tak sa dozvedel ze ak bude mat omega state klony ku dnu vyrocia a logne do hry, ziska zadara myslim praxis, gnosis a tu frigu... + skiny ku 15temu vyrociu eve online...




*oprava, abys je prepojeny gejtami, ale su casovo obmedzene, tak ako aj pobyt s lodkou v abyse

http://prntscr.com/j4tx12 (http://prntscr.com/j4tx12)
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Duben 13, 2018, 21:15:16
Jo a tyden po Abysu prijdou faction citadeli
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Duben 14, 2018, 19:39:47
No, asi největší otázka která každého trápí je...

... bude se v abyssách chodit po stanicích?
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [TFKI] scarify ardonn Duben 15, 2018, 21:56:27
Projev Kill2 je dost mizernej, je vidět že to s lidma neumí a jak několikrát dělá pauzu protože čeká hype :-D lamka

Pak přijde Seagul a hned je vše jiný, celkem potěšila změna FW, kde zakážou Warp core staby v komplexech
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [PYCO.] Kveto Duben 16, 2018, 17:21:00
https://games.tiscali.cz/preview/eve-online-predstavuje-novou-tajuplnou-frakci-a-jeji-technologie-311831


ps - upravi niekto nazov temy ? praska mi z toho zilka
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: NADIN MrPatasCZ AmaRR Duben 17, 2018, 11:18:01
Tak by mě ale zajímalo s čím tam vletět, protože SOE lodě jsou hlavně na drony... :D
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Duben 17, 2018, 12:42:18
Tak by mě ale zajímalo s čím tam vletět, protože SOE lodě jsou hlavně na drony... :D
Prej rakety budou taky malo ucinny. Uvazuji nad
[Vagabond, Abyss cheap]

Assault Damage Control II
Tracking Enhancer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II

Dread Guristas Large Shield Booster
Federation Navy 10MN Afterburner
Adaptive Invulnerability Field II
Large Compact Pb-Acid Cap Battery

425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
Rapid Light Missile Launcher II, Mjolnir Fury Light Missile

Medium Ancillary Current Router II
Medium Projectile Metastasis Adjuster II


Acolyte II x5

Je zapotrebi +3% Power Grid implant, ale cely fit vcetne lodi bude stat pod 400 milionu

nebo ho drazsi verzi:
[Vagabond, Abyss]

Damage Control II
Domination Tracking Enhancer
Republic Fleet Gyrostabilizer
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II

Pith B-Type Large Shield Booster
Corelum B-Type 10MN Afterburner
Adaptive Invulnerability Field II
Republic Fleet Large Cap Battery

425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
Rapid Light Missile Launcher II, Nova Fury Light Missile

Medium Ancillary Current Router II
Medium Projectile Metastasis Adjuster II


Acolyte II x5

Temer stejny DPS, lepsi tank, rychlejsi a trochu lepsi tracking to ma. A je cap stable.
Ovsem cena je kolem 750 milionu. Asi ze zacatku pujdu do te levnejsi varianty ale s lepsi baterkou...

Gila je double rip protoze NPC obzvlast nemaji radi drony a rakety. Stratios a Ishtar budou mit problem s DPS protoze furt zatahovat a vypoustet drony je na pytel. Deimos bude mit problem s aplikaci - dosah blasteru je maly a rail guns maji zase spatny tracking. Uvazoval jsem este o Zealot
[Zealot, Abyss]

Damage Control II
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II
Imperial Navy Heat Sink
Centum C-Type Medium Armor Repairer
Energized Adaptive Nano Membrane II

Thukker Large Cap Battery
50MN Quad LiF Restrained Microwarpdrive
Cap Recharger II

Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M

Medium Anti-Thermal Pump II
Medium Auxiliary Nano Pump II


Inherent Implants 'Squire' Power Grid Management EG-603

Ten ale prohrava v tankovani...

Eagle je drahy sam o sobe (hull) a postrada range
[Eagle, Abyss]

Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
Damage Control II

50MN Quad LiF Restrained Microwarpdrive
Cap Recharger II
Gist C-Type Large Shield Booster
EM Ward Field II
Republic Fleet Medium Cap Battery
Adaptive Invulnerability Field II

Heavy Neutron Blaster II, Void M
Heavy Neutron Blaster II, Void M
Heavy Neutron Blaster II, Void M
Heavy Neutron Blaster II, Void M
Heavy Neutron Blaster II, Void M

Medium Capacitor Control Circuit II
Medium Capacitor Control Circuit II


Acolyte II x5

T2 Ruptura by byla nejlepsi, pokud by jeji cena neatakovala hranici 900 milionu za cely fit:
[Muninn, Abyss]

Republic Fleet Gyrostabilizer
Republic Fleet Gyrostabilizer
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Damage Control II
Capacitor Flux Coil II

50MN Quad LiF Restrained Microwarpdrive
Pith B-Type Large Shield Booster
Dread Guristas Adaptive Invulnerability Field
Republic Fleet Large Cap Battery

425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M

Medium Projectile Burst Aerator II
Medium Capacitor Control Circuit I

kvuli nizkemu CPU na nic lepsiho jsem neprisel a riskovat bez mala miliardou v naprosto neznamem prostredi...

Pokud mate lepsi napad jak se tam obejit bez dronu a raket, velice to uvitam...
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Duben 17, 2018, 12:53:39
T3 tam nemůžou?
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Duben 17, 2018, 13:10:33
T3 tam nemůžou?

Ne, nemuzou. Prej aby se lode dali lovit i v high sec po te, co se z Abyss vrateji. T3 prej by meli moc sanci utect gankerum...
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Duben 17, 2018, 18:19:17
Takže abyss se budou dělat zásadně před DT?
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Duben 20, 2018, 16:44:04
PI změny https://www.eveonline.com/article/p7hle2/changes-coming-to-planetary-interaction-with-into-the-abyss
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Duben 25, 2018, 10:20:04
(https://i.redditmedia.com/2pl6yJzr0ww8KSU_WkjxarhBCfcEBJHSgAZUbi__E58.png?s=d4b381f10d0d50cb90aa88206720f45b)
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Duben 26, 2018, 07:47:11
Zazněla někde informace jaká bude pravděpodobnost těch intervalů? Jestli to bude rovnoměrné, gaussovo nebo tak něco?
Název: Re:Abyss detali v Key note zprave
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Duben 26, 2018, 08:24:16
Pak přijde Seagul a hned je vše jiný

Seagul jste viděli na fanfestu ve spojení s EvE naposled:

http://massivelyop.com/2018/04/25/eve-online-executive-producer-andie-ccp-seagull-nordgren-is-leaving-ccp-games/

Oficiálně sice bude sice zastupovat na pozici EP Hilmar, ale podle zdrojů z CSM, už to tam fakticky nějakou dobu (tj. od doby, kdy byla Seagul kvůli těhotenství na neschopence) řídí Sean Decker.  Což je ex-EA člověk, kterého komunita obecně nemá moc ráda a je dost pravděpodobné, že Hilmar ho v krátké době po odchodu Seagul jmenuje na post Executive Producer oficiálně.

Enchanting, jak se tomu říká v klasických fantasy RPG titulech (např v PoE mutaplasmid=Vaal Orb) v EvE je prý Deckerům nápad a vývojářský team to schválně navrhl jako instancovanou krátkou solo PvE aktivitu s určitým cílem ( a ten cíl fakt nejsou hesla deeper sandbox nebo unigue gameplay).  Uvidíme jestli se jim ho podaří splnit. Ďábel je vždy skrytý v detailech.

A k fanfestu ještě jedna nová informace tam zazněla, nevím jestli to tu už někdo psal:

Na AT už nebudou jako odměny "speciální" turnajové edice lodí. CCP to hodlá aspoň částečně kompenzovat navýšením odměny v PLEXech.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Duben 26, 2018, 08:42:20
Jestli to bude rovnoměrné, gaussovo nebo tak něco?

Bude rovnoměrné podle infa z fanfestu v prezentaci Ships and Module balance.


EDIT: Tady máte staty kompletně všeho (aby jste viděli všechno, musíte dole kliknout Load all pictures), staty lodí, zbraní, munice, mutaplazmidů - je tam toho fakt hodně.

https://imgur.com/a/oDJri6p

K tý pravděpodobnosti:

Třeba u plazmidů na web máš interval pro range -40 až+40 procent tzn. 81 možností.

Web s range +40 procent bys měl teoreticky vyrobit na 81 plazmidů. Je to random, takže někdo to udělá na poprvní, někomu nebude stačit plazmidů ani 200.

Ale v průměru by tě takovej web měl stát cenu 81 plazmidů+81 itemů, který budeš mutovat. Za předpokladu, že by jen plazmid stál 100M, což aspoň v počátku bude mnohem mnohem víc, protože na +40 range web budeš potřebovat ten nejlepší mutaplazmid, ze 3 možných (Unstable), tak bys dal jen 8,1 mld ISK za plazmidy + 81 webů, který budeš mutovat a seš třeba na 10 mld ISK za web.

A konkrétně pro web tam máš třeba 201 možností pro activation cost a 21 možností pro velocity bonus. Pokud budeš chtít nadprůměrný  i tyhle staty, tak si připočítej klidně dalších 10 mld. A seš na ceně supercarriera za jeden modul. ;D

Samozřejmě CCP si tu cenu může regulovat, jak oni budou chtít a to jak dropem klíčů do Abyssu, tak dropem samotných mutaplazmidů tam. A nikdo z nás netuší, kde CCP bude chtít cenu takových modulů mít.

Těch 100M jsem tam dal jen jako příklad, tak se tu se mnou nehádejte hlavně.

Btw jsem zvědavej, jestli tyhle moduly pustí na AT tournament. Aby z toho pak nebyla jen soutěž o tom, kdo se víc "naenchantoval". ;D
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Duben 27, 2018, 06:54:44
Včera jsem to zkoušel na TEST serveru, pár postřehů:

3 místnosti, buď drony nebo battleshipa v každý rozstřelíte research facility, s který jediný padá loot (z krys nic nepadá),  šance na drop 1-2 klíčů a 1-2 mutaplazmidů, BPC lodí atd.

5 druhů obtížností od tier1 do tier5 lišících se pouze HP krys a jejich DPS.

Graficky to vypadá pěkně, AI krys mizerný (žádní sleepeři to fakt nejsou - nejsou tam ani neuty, webovací věže apod. nepříjemnosti), obtížnost lehká (tier1 a tier2 jsem dal i thoraxem bez jakýchkoliv problémů). Žádný boje mezi dvěma frakcemi tam nejsou. Tedy battleshipa má jen 20 procent armoru a struktury, takže je poškozená po nějakým boji, já si 2 bojující frakce ale představoval jinak.

Co to může zachránit na obtížnosti jsou ty časový limity než vás to kopne ven. Na TEST serveru zatím nejsou. Zase  tam je hrozná Ti-Di. ;) Instance jsou sice solo, ale na lokalu máte další lidi, co dělaji stejný typ jako vy a vidíte je i na D-scanu, takže se můžete podělit o fity, rady, pokecat si v 10 procentním Ti-Di (ten lokal podle mě zruší pro TQ, ale na D-scanu podle mě i tak uvidíte další lidi, co to dělají).

Vůbec bych se nedivil, po zkušenostech s CCP, kdyby všechny tady ty instance mělo na jednom serveru i na TQ a když to bude dělat hodně lidí, tak budou mít taky Ti-Di a čas se bude počítat bez Ti-Di jako u timerů citadel. Pak to bude sranda a člověk, osobně si to budu nechávat do AU TZ na víkendy, abych měl jistotu, že mi Ti-DI neukáže vztyčený prostředníček.

A nakonec doufejme, že nerfnou hlavně dropy, než to půjde na TQ. Chápu, že chtějí, aby lidem padalo hodně , zkoušeli vyšší tiery a co nejvíc toho zmutovali. Ale pokud to náhodnou nenerfnou pro TQ, tak všichni do pár týdnů budou tak zmutovaní, že budeme se slzou v oku vzpomínat na časy, kdy nic takovýho v EvE nebylo. ;D

Vzhledem k tomu, že to mají mít hotové a otestované za pár týdnů, tak nějaký větší změny designu mistností, v AI krys apod. fakt nečekám.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Květen 03, 2018, 06:28:40
(https://i.redditmedia.com/2pl6yJzr0ww8KSU_WkjxarhBCfcEBJHSgAZUbi__E58.png?s=d4b381f10d0d50cb90aa88206720f45b)

Pro porovnání ať je vidět, co už CCP nerflo (v tabulce modře) a nejspíš to ještě nebude konečná verze:

(https://i.imgur.com/NIHoatr.jpg)
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [QEVEP] Draciste Květen 04, 2018, 19:15:40
https://twitter.com/CCP_Rise/status/992446175868420096?s=09.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Květen 29, 2018, 09:36:58
Pokus o kratkou versi velice dobreho clanku od Sutonia (https://suitonia.wordpress.com/2018/05/28/the-demons-which-lurk-in-the-abyss/ (https://suitonia.wordpress.com/2018/05/28/the-demons-which-lurk-in-the-abyss/))

Rogue Drones

Spark: EM Damage
Ember: Thermal Damage
Strike: Kinetic Damage
Blast: Explosive Damage

Needle: This is the ‘weak’ frigate damage drone.
Lance: This is the ‘strong’ frigate damage drone.
Grip: This is a battlecruiser version of the previous damage drones, they have much more HP and very high damage but move much slower with lower optimals too. Despite being a battlecruiser it tracks just as well as the frigates.

Needles deal 25 DPS or 50 damage of their type every 2 seconds;
Lances deal 50 DPS or 100 damage of their type every 2 seconds with additional HP and range over Needles.
Grips deal 200 DPS or 1000 damage of their type every 5 seconds with BC HP. They have low optimal however.

Logistic drones:
Fieldweaver: Remote Shield Logi
Plateweaver: Remote Armor Logi
Each of these repairs 20 Flat HP to shield or armor respectively every 2 seconds.

Ewar drones.  10 DPS of omni damage each:
Snarecaster: Webbing
Fogcaster: Tracking and Missile Disruption
Gazedimmer: Sensor Dampener
Spotlighter: Target Painting

Abyssal Drone Overlord Battleships
These do a mix of Thermal and Kinetic damage. The best damage type to deal to them is usually Thermal, followed by Explosive. They have fairly bad tracking so getting under their guns can result in a lot of damage mitigation, they also have varying optimals but usually it’s between 30-40km before they’re firing in falloff, so you can kite them out if you can’t tank them. beware of them around drifter tracking pylons!

The Twilit has uncharacteristic significantly higher armor kinetic resistances than the other drone battleships, so beware. The Benthic also has a 15km 55% web.
Prefix    Tier    Shield HP    Armor HP    Hull HP    Shield Resists (Em/Th/Kn/Ex)    Armor Resists (Em/Th/Kn/Ex)    Hull Resists    Kinetic DPS    Thermal DPS    Total DPS    Damage (Em/Th/Kn/Ex)
Photic    1    9000    10625    10625    (0/20/40/50)    (62.5/51.25/51.25/32.5)    33    68.10    40.09    108.19    (–/37/63/–)
Twilit    2    9000    10000    10625    (12.5/30/48.5/56.2)    (68/59/78/59)    60    171.43    106.84    278.27    (–/38/62/–)
Bathyic    3    9000    20000    10625    (12.5/30/48.5/56.2)    (68/59/59/68)    60    225.70    161.21    386.92    (–/42/58/–)
Hadal    4    11875    22500    13750    (12.5/30/48.5/56.2)    (77/70/70/68)    60    275.46    196.76    472.21    (–/42/58/–)
Benthic    5    11875    25760    13750    (21/37/53/61)    (76/68/68/70)    68    405.53    289.67    695.20    (–/42/58/–)

The Triglavian Collective
Striking: Generic Triglavians, they deal the same DPS as the special ones.
Ghosting: Tracking and Missile Disruption
Starving: Energy Neutralizers, no RR on Starving Vedmaks and Damaviks.
Tangling: Stasis Webifiers
Anchoring: Warp Scramblers
Harrowing: Target Painter
Renewing: Double RR Rep Amount.
Blinding: Sensor Dampeners.
Warding: Identical to striking, but has more hull damage on it.

‘Vila’ gain the ability to spawn ‘Vila’ Swarmers which are weak npc drones which deal low amounts of omni damage

Name    Shield Resists (Em/Th/Kn/Ex)    Armor Reists (Em/Th/Kn/Ex)    Intial DPS    Max DPS    Ramp Time    Damage (Em/Th/Kn/Ex)
Damavik    (0/20/40/50)    (60/48/53/36)    30    60    70s    (–/68.5/–/31.5)
Vedmak    (0/20/40/50)    (60/48/53/36)    198    396    100s    (–/68.5/–/31.5)
Leshak    (0/20/40/50)    (60/48/53/36)    123.2    356.4    250s    (–/68.5/–/31.5)
VilaDamavik    (0/20/40/50)    (60/48/53/36)    8    20    525s    (–/68.5/–/31.5)
VilaVedmak    (0/20/40/50)    (60/48/53/36)    79.2    198    750s    (–/68.5/–/31.5)

The Drifters
Drifter BS:
Name    Tier    Shield HP    Armor HP    Hull HP    DPS    Damage (Em/Th/Kn/Ex)
Foothold    1    3356    431    10710    100    (25/25/25/25)
Rearguard    2    9112    1617    9982    200    (25/25/25/25)
Frontline    3    16704    2472    9168    300    (25/25/25/25)
Vanguard    4    25016    3770    8356    400    (25/25/25/25)
Assault    5    31904    5596    7776    500    (25/25/25/25)

Drifter Cruisers
Entanglement: Drifter Cruiser that has a 50% web.
Nullwarp: Drifter Cruiser that will warp scramble you.
Nullcharge: Drifter Cruiser that will energy neut you

Sleepers
Lancer: No Special abilities. Deals more DPS than the other Seekers with missiles and turrets.
Entangler: Stasis Web
Spearfisher: Warp Scrambler
Illuminator: Target Painter
Dissipator: Energy Neuts
Obfuscator: Remote Sensor Dampeners.
Confuser: Tracking and Guidance Disruptors.

Destroyers: (50% Resists, 70m Sig)
Escort: No Special Abilities, 24 DPS turrets, 4.16 DPS light missiles.
Aegis: No Special Abilities, 36 DPS turrets, 6.25 light missiles.
Warden: Webs. 20 DPS turrets, 3.75 DPS light missiles.
Firewatcher: Neuts. 30 DPS turrets 3.75 DPS light missiles.

Cruisers: (60% Resists, 150m sig)
Watchman: No Special Abilities, 50 DPS turrets 10.7 DPS heavy missiles.
Upholder: Webs. 40 DPS turrets, 9.3 DPS heavy missiles.
Sentinel: Neuts. 40 DPS turrets, 9.3 DPS heavy missiles.

Logistics: (20% resists, 100m sig)
Preserver: No DPS, fast RR, reps close to 3x normal sleepers in RR on others. Low HP.

Battleship (70% Resists, 400m sig)
Deepwatcher: Target Painter. 160 DPS turrets, 188 DPS cruise missiles.

Omluvam se za tabulky, davam to sem jen proto, aby se dalo rychlej zorientovat v tech nazvech, co vidite v Abyss na oveview paneli. Sutonia ve svem clanku toho ma mnohem vic, vcetne rad, jak na ktery NPC (aspon u nekterych).

https://i.imgur.com/WGx8hYil.jpg
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [QEVEP] Draciste Květen 29, 2018, 18:38:38
https://zkillboard.com/kills/abyssal/

Hezky to padá v nových sajtach
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TFKI] scarify ardonn Květen 29, 2018, 21:44:27
tam umře tisíce lodí, určitě bych chvíli počkal na nějaké info a ne hned jit do nejtežší sity
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Květen 30, 2018, 09:31:58
Subjektivní komentář k obtížnosti:

Level1 - dá každý, jde to dát i v tier1 křižníku a alfa skillama
Level2 - tady už se vyplatí T2 križník a omega skilly
Level3 - zdravá obtížnost, jde to udělat s T2 fitem a bez nějaký drahý hlavy, ale už to chce aby člověk věděl, co a proč nafitovat - občas boj s časovým limitem
Level4 - už to chce speciální fity pro jednotlivý sites, investovat do hlavy, frakčních modulů, používat boostery a nahnat každý procento DPS kde to jde. Taky to chce trochu štěstí.
Level5 - obtížnost pro Bohy. Věřím, že za 6 měsíců budou návody, jak to lítat na youtube. Jako na všechno. Ale rád si na to počkám.

Komentář k lootu:

Čekal jsem, že to nerfnou víc, než to dají ze Sisi na TQ. Za necelé 2 hodiny 5+ mutaplazmidů, několik blueprintů na guny a munici, z každýho Abyssu i klíč na stejný nebo vyšší level. Nevím, za kolik se to prodává teď, ale podle mě cena věcí z těch low level Abyssů spadne docela rychle.

Jestli si něco bude držet dlouhodobě cenu, tak to budou věci z TOP level Abyssu.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Květen 30, 2018, 10:19:41
(https://i.imgur.com/Uhlcdm4.png)

Za necelých 24h cca 130 mld. v Abyss lossech.

EDIT: Nejčastější lossy:

Gila - 94
Ishtar - 45
VNI - 33
Deimos - 26
Sacrilege - 20
Vexor - 20
Stratios - 19
Muninn - 18
Caracal - 17
Cerberus - 15
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Květen 30, 2018, 13:10:49
Dovolím si poznamenat, že mezi nejčastějšími losy NENÍ vagabond.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TFKI] scarify ardonn Květen 30, 2018, 14:24:29
né si vemu fakční fit a dám to s prstem v zadku, takové uvažování bude mít více lidí

tohle je zatím možná recordman:
https://zkillboard.com/related/32000040/201805301100/

a i vagači tam umíraj
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [QEVEP] Draciste Květen 30, 2018, 14:26:31
vagac se taky lita nejmin, pro vetsinu lidi je to az posledni volba na pve
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Květen 30, 2018, 15:23:15
Škoda, že se nedá vyčíst v jakým Tieru umíraj.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Květen 30, 2018, 16:31:29
Co se dá vyčíst z fitů je, že většina lidi co tam chcípne, tak chcípne na timer, protože to mají přetankovaný a mají málo DPS.

Tam je v některých pasažích důležitý rozbít rychle RR tank krys a pokud není DPS a zasekáte se tam, tak sice nechcípnete na krysy, ale stejně to nepřežijete.

Btw nejnovější využití filamentu lvl1 ve hře je na útěk z PvP v cruiser hullech. Protože se to dá udělat téměř v čemkoliv a vás to hodí na Abyssu instatně, tak to lidi začali používat ve chvíli, kdy je něco zatackluje nebo decloackne.

Dotyčnej gang tam pak musí čumět a čekat, jestli Vám nepadne další level1 filament, protože když jo, tak si dáte repete a budou tam čekat a čekat a čekat, mezitím tam samozřejme nasměruje pomoc....pěkná ukázka toho, jak rychle se lidi v EvE adaptují na nové věci. ;D

Po dokončení totiž máte minutovej invul timer a reactivation timer na další Abbys je jen 30s.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TFKI] scarify ardonn Květen 30, 2018, 16:55:03
jen par doplnění k jogině.

Abyss se nedá odpálit u brány ani stanice (<1000 km) , ale v anomálce jo.

Po vstupu do abyssu po vás zůstane beacon, něco jako cyno. Sranda ale je, že ho pravděpodobně nebude mít v overview = přidat.

Zkoušel jsem teď abyss na testu s ishtarem (2 T2 repy, dcu. baterky a zbytek dmg, žádný rigy, drogy, overheat) a v level 3 jsem lehnul, je fakt že jsem se o žádnou pilotáž nesnažil.

level 2 byla v poho, to jsem spíš málem umřel v T1, protože jsem si vybral tu, kde nemáte explo rezisty :-) Mmochodem level1 loot = 0

jinak v abbysech jsou pylony, které dávají určité bonusy, tak na ně nezapomínejte :-)
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: Migi Květen 30, 2018, 20:35:18

Btw nejnovější využití filamentu lvl1 ve hře je na útěk z PvP v cruiser hullech. Protože se to dá udělat téměř v čemkoliv a vás to hodí na Abyssu instatně, tak to lidi začali používat ve chvíli, kdy je něco zatackluje nebo decloackne.

Dotyčnej gang tam pak musí čumět a čekat, jestli Vám nepadne další level1 filament, protože když jo, tak si dáte repete a budou tam čekat a čekat a čekat, mezitím tam samozřejme nasměruje pomoc....pěkná ukázka toho, jak rychle se lidi v EvE adaptují na nové věci. ;D

Po dokončení totiž máte minutovej invul timer a reactivation timer na další Abbys je jen 30s.

Vyzkoušeno a takhle to nefunguje - jakmile má člověk červený logoff timer, tak nemůže otevřít Abyss....
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Květen 30, 2018, 20:56:20

Btw nejnovější využití filamentu lvl1 ve hře je na útěk z PvP v cruiser hullech. Protože se to dá udělat téměř v čemkoliv a vás to hodí na Abyssu instatně, tak to lidi začali používat ve chvíli, kdy je něco zatackluje nebo decloackne.

Dotyčnej gang tam pak musí čumět a čekat, jestli Vám nepadne další level1 filament, protože když jo, tak si dáte repete a budou tam čekat a čekat a čekat, mezitím tam samozřejme nasměruje pomoc....pěkná ukázka toho, jak rychle se lidi v EvE adaptují na nové věci. ;D

Po dokončení totiž máte minutovej invul timer a reactivation timer na další Abbys je jen 30s.

Vyzkoušeno a takhle to nefunguje - jakmile má člověk červený logoff timer, tak nemůže otevřít Abyss....

Ok díky, za opravu.

Musíte to pro útěk z pvp stihnout aktivovat, než vás něco lockne, tzn. hned po decloaku nebo po tom, co vám přistane na gridu gang. Jinak máte smůlu...což asi lidi dělají, jinak by si na to nikdo na redditech nestěžoval. Konkétně to řešil člověk, co loví astera při dělaní relic/data sites.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: Migi Květen 30, 2018, 21:28:07
Viděl jsem nějaký video jak skok do dalšího Abyssu používali na útěk po dodělání prvního Abyssu v HS. Ale má to jeden háček. Mělo by stačit vedle toho beaconu vyhodit třeba MTU a už by to nemělo jít otevřít...
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Červen 01, 2018, 07:14:08
Level 1-3 Abyss sites nechávají na místě odkud byly otevřeny oranžovou stopu a nedávají suspect flag (důležitý pro high sec)

Level 4-5 dávají suspect flag a beacony po nich jsou žlutý. 

https://imgur.com/a/IxAoSYC

To s tím MTU funguje (zabrání to dalšímu otevření Abyssu, pokud ho vyhodíte do 1000 m od beaconu, až se dotyčný vrátí, takže vám tam znovu nezdrhne).

Video z level 5 Abyssu v kitovací Gile:

http://youtu.be/zdPONqSA3rU

Citace
Tips:
Kite Kite Kite
Don't get scrammed/webbed
Don't be shy to heat your prop, invul and Ancil
Use the Ancil to recover shield quickly during either damage intensive fights, or just before entering the next room.
Use appropriate ammo / drones. Gila has an advantage in Exotic & Firestorm because of the Kinetic/Thermal resist hole.
Implants are highly recommended for the extra speed/fault tolerance, same for the Agency Booster.
Antipharmakon Thureo in cargo, only pop it in a room with drifter, drone or triglav BS.
Use your surroundings: pull drones to the anti-drone towers, pull them through the blue clouds for better application etc.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Červen 01, 2018, 15:24:08


Video z level 5 Abyssu v kitovací Gile:



NPC z videa je asi to nejlehci, co muze dostat v Abyss. Temer zadny drone agro (normalne by davno mel te drony zawebovane a rozstrilene na cucky), vubec zadne Triglavian battleshipy. Pokud clovek ma stesti a dostane neco takoveho tak po par Abyssech dostane normalni Abyss, kde zustane be dronu a nebo proti 5-8 leshakum a je po nem.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Červen 06, 2018, 11:43:02
Pro dlouholeté runnery abyssu otázka: Jak vypadá průměř ISK/run v tier5 ?
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Červen 06, 2018, 12:51:47
Pro dlouholeté runnery abyssu otázka: Jak vypadá průměř ISK/run v tier5 ?

Zatim loot z Abyss porad nadhodnoceny, ale klesa na cene. Takze ten prumer zitra bude nekde jinde, nez byl vcera. Vzhledem k tomu, ze stabilni fit s implanty stoji nekolik miliard a potrebujes k tomu este boostery za dalsich x milionu, tak strata jedine lode muze ti vymazat zisk nekolika T5 Abyssu. Co lidi dostavaji muzes videt na zkillboard, pokud vyhledas ti, co byli ganknuti s T5 filamenty v cargoholdu.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Červen 06, 2018, 15:16:59
Pro dlouholeté runnery abyssu otázka: Jak vypadá průměř ISK/run v tier5 ?

Na nějakej seriozní průměr bys musel mít data asi tak z tisíců tier5 sites. A to nemám, sám lvl5 nelítám na TQ, a lidi co to úspešně dokončili znám 2, tak  můžu čerpat jen z malýho vzorku. Každopádně obecně je to nejvíc random PvE v celý hře. A zároveň nejtěžší PvE ve hře. 

V lvl5 ti nemusí padnout vůbec nic, zrovna včera jsme to řešili na TS, kdy to člověk dodělal  a nepadlo vůbec mu vůbec nic. Na druhou stranu ti můžou napadat věci v řádu jednotek miliard ISK.

Takže na tvoji otázku je správná jakákoliv odpověď v intervalu od 0 ISK po několik mld ISK. Přičemž ta spodní hranice se asi už nezmenší, ta horní půjde časem dolů, jak bude na marketu větší konkurence.

Např. nejlepší mutaplazmidy na weby, tackle a MWD jsou zatím za šílený ceny. Např na weby jsou na marketu na Jitě 3 ks a cena 1,8  - 2,1 B ISK. Když ti padne originál blueprint Leshaka nebo large disengratorů, tak máš taky pár mld. ISK. Stačí to kopirovat a jen prodejem kopíí vyděláš moc hezký peníze. Zatím...

Ono to může vypadat na první pohled, že je to lukrativní jaok hrom, ale tady bych rád podtknul, že na lvl5 je potřeba investice v řádu cca 2-3 mld ISK do lodě a podobná i do hlavy + consumables.  A obtížnost je velmi velmi variabilní, protože množství spawnů je velký a obtížnost zatím dost nevyrovnaná. Navíc i když přežiješ, záruka, že ti něco vůbec něco padne není - v tý blbý 10/10 máš jistou aspoň krabici, v Abyssu ne.

A podle statistiky, co dával CCP Rise na redditech,tak je úmrtnost v lvl5 lehce nad 40 procent.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TFKI] scarify ardonn Červen 06, 2018, 22:54:44
http://www.youtube.com/watch?v=hjKLIkU_UAI

cena fitu http://evepraisal.com/a/i232k
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Červen 07, 2018, 06:53:06
Pomalu se začínají pro jednotlivé typy profilovat určité typy lodí, který se v praxi osvědčily - kolega lítá se sacrilige lvl4, taky Dark - a je s ní nadmíru spokojený.

Jenom příklady lootu - říkám příklady, protože je mi jasný, že z tak malého vzorku se nedá dělat nějaký průměr s vypovídací hodnotou, nicméně včera jsme lítali 3 lidi zhruba 3 hodiny - 2x lvl3 + jeden kolega lvl4:

8x lvl3 Electrical (cca 3 hodiny s přestávkama na opravy, doplnění věcí atd) - asi 300-330 mega v lootu
8x lvl3 Dark - cca 400-450 mega
8x lvl4 Dark - 1,2 - 1,3 mld, z čehož cca půlka je mutaplazmid, který se dá dobře prodat, kdyby mu nepadl, tak to taky nebyla žádná sláva.

Nevím jestli se loot table nějak liší pro jednotlivé typy nebo je to fakt jenom o RNG. Včera mi subjektivně přišlo, že v electrical je horší loot než v Dark. ;D

Když bych ten včerejšek v Abyssu srovnal třeba s ratováním, tak u těch lvl3 ty zisky odpovídají +-  ratovaní v carrieru, u lvl4 je to jako ratování v supercarrieru za hodně ideálních podmínek. Problém je, že u toho ratování máte ty zisky jistý, protože generujete přímo ISK.

U Abyssu generujete jen itemy, které musíte prodat na trhu a zisk záleží na poptávce a konkurenci.

Btw pokud někdo zkouší Abyss v novém triglavian cruiseru, tak bych to moc nedoporučoval  - tady je graf, který udělal Chessur a srovnává tam DPS Zealota a Vedmaka:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PnIZ9KLY0WiZT40onNl68u5FvORu_fhOYNg2ylmDRJI/edit#gid=0

Závěr je, že vedmak se DPS zealota vyrovná až po víc jak 120s střelby do jednoho cíle a i po tomhle čase má zealot stále výhodu větší range.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Červen 07, 2018, 08:05:59
Ono těch T5 videií moc není, asi. Viděl jsem zatím kitovací gilu, která je luxusní na t3 a zdá se, že i na t4 ale v t5 nemá šanci.

Pak ta sakra. Což tankuje luxusně, ale je na štíru s časem.

Celé je to dané tím, že ty fakční fity na testu neotestíte, takže potrvá, než se vytříbí způsoby podle efektivity.

Podle KB se létají rozličné způsoby, ale strašně moc mi jich přijde jako totální ptákovina :)
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Červen 07, 2018, 09:46:59
Na streamu je pár lidí, co streamují T4 a T5 a video materiálů je tam v řádech hodin - problém je, že na lvl5 tam uvidíš zase jen sacrilege a pouze Dark. Aspoň já jsem nenašel jiný na lvl5. Na na lvl4 jsem našel streamy na Gilu a Ishtara (ale nejsou v angličtině).
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: Migi Červen 07, 2018, 11:22:22
Tadyten člověk vypadá že vcelku ví o čem mluví a má už nějaké ty T5 nalítané....
https://forums.eveonline.com/t/garrys-great-abyssal-guide-solved-ships-fits-to-run-l5-abyssal-sites/80214 (https://forums.eveonline.com/t/garrys-great-abyssal-guide-solved-ships-fits-to-run-l5-abyssal-sites/80214)
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Červen 07, 2018, 12:00:03
Tadyten člověk vypadá že vcelku ví o čem mluví a má už nějaké ty T5 nalítané....


Mluvi ano, ale kdyz prectes ti komentare k jeho fitum, tak asi mluvi toho az moc. Mozna ma neco nalitane, ale veri se tomu tezko.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: Migi Červen 07, 2018, 12:10:02

Mluvi ano, ale kdyz prectes ti komentare k jeho fitum, tak asi mluvi toho az moc. Mozna ma neco nalitane, ale veri se tomu tezko.

Možný to je, beru to spíš jako další možnosti a to i s popisem. Stejně každý kdo bude chtít seriozně lítat T4 a T5 si to nejdřív vyzkouší na SiSi. 
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Červen 07, 2018, 12:24:24
Presne jak rikas. Zatim krome Sutonii nikdo ne ukazal na youtube fit a jak ho za kazdych okolnosti pouzivat. Proto taky ten jeho fit + pouzite implanty jsou dneska na +- 6 az 7 bilionu ISK.
Mne osobne je jasne, ze o tu lod drive nebo pozdeji prijdu. Proste neda litat bez chybne hodiny a hodiny narocneho terenu. Takze pro mne je cena lodi a fitu zcela rozhodujici a pres bilion nejdu. Idealne je 500-600 milionu za lod a implanty, aby mi to ze dvou - tri abyssu zaplatilo,  pak v tom ctvrtem - patem neco zacalo vydelavat nez v sestem - osmem zarvu. :) Business plan ;) Prijde mi to schudnejsi, nez litat zaruceny fit , ktery se zaplati teprve po 20-ti abysech. Co kdyz mi 3-lety syn malem spadne na hlavu hned pri tom prvnim Abyssu a ja budu  muset  se odlepit od klavesnici a jit ho zachranovat...
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [--BV-] Jogina Červen 07, 2018, 12:52:30
Tady ten týpek ty lvl5 i streamuje, ale zase je to v Sacrilege za 8B:

https://www.twitch.tv/honeymonstareve/videos/all

Tam jde vidět, že peníze moc neřeší, protože v jednom streamu se baví tím, že si mutuje moduly na Moloka ;D
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [QEVEP] Draciste Červen 12, 2018, 01:05:22
http://massivelyop.com/2018/06/11/eve-evolved-the-expert-gilas-guide-to-abyssal-deadspace-in-eve-online/
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: Migi Červen 12, 2018, 13:24:30
http://massivelyop.com/2018/06/11/eve-evolved-the-expert-gilas-guide-to-abyssal-deadspace-in-eve-online/

Tomuhle fitu moc nevěřím. Lítal jsem něco podobného ale místo invulu jsem měl shield recharger a v lowslotech jsem měl 2 shild power relay. Lítal jsem T3 Abyssy a i tak mě občas dostali do cca 30% shieldu (kde je peak passive regenu) a často se mi stávalo že mě vysáli z capu (což u toho mého fitu teda nevadilo). Dost pochybuji, že by se s tím dali lítat T5 abyssy nějak dlouhodobě. Je teda pravda že moje pilotáž určitě nebyla dokonalá, ale stejně o úspěšnosti této cesty dost pochybuju....
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [TXBYE] Azzie Stardust Červen 12, 2018, 13:54:38
Zkusil jsem méně efektivnější verzi https://zkillboard.com/kill/70477295/

T4 se v tom lítali parádně, akorát jsem byl na štíru se znalostí potvor a tak jsem zařval. Měli lepší tracking než jsem myslel.

JInak nemyslím, že je to nesmrtelný fit, ale je to možnost jak létat s lodí okolo 1B a vydělat si na novou než chcípnu.

Za mě musím říci, že se mi to líbí a zkusím to. Sice mám i dražší gilu, ale nějak se mi nechce do ní vlízt, už mi vstup do abyssu crashnul klienta a spálit tam X B fakt netoužím kvůli bugu.
Název: Re:Abyss
Přispěvatel: [EL-G] erg cz Červen 20, 2018, 09:31:01
(https://i.imgur.com/ow3oQPO.jpg)