Autor Téma: MASS EFFECT ANDROMEDA  (Přečteno 10381 krát)

Offline [QT-KT] Alenn G'kar

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 271
  • Dědové bolševický. Bez cenzury pls!
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #40 kdy: Březen 26, 2017, 22:25:23 »
PS Torment byla moje první dohraná hra a vzpomínám na něj v dobrým, celkem se bojím si ho zahrát znova :D

EDIT: možná že to zkusím =)
« Poslední změna: Březen 29, 2017, 17:52:12 by [QT-KT] Alenn G'kar »

  AlennGK
BB-Sucks! Be .md!

Offline [MAPR] Ganimoth Gandar

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 166
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #41 kdy: Březen 26, 2017, 22:31:40 »
Tak ocividne se chysta PST Enhanced Edition, takze se muzes tesit jakej SJW shit tam beamdog nahazi tentokrat. Byt prej tym scenaristu co psali Siege of Dragonspear vyhazeli, tak snad... ale podle prvnich screenshotu popravde nic moc rozdil oproti originalu s highres modem.
Festina lente!

Offline [HIFI] waltari

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 197
    • ncdot.co.uk
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #42 kdy: Březen 27, 2017, 10:12:43 »

A vím, že jsem napsal, že grafika není důležitá. Ale na druhou stranu jsem nečekal animace postav horší než Prince of Persia.  ;D

Ja jsem te varoval! :D

Offline [PYCO.] Allea Naar

  • Administrator
  • Battlecruiser pilot
  • *****
  • Příspěvků: 394
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #43 kdy: Březen 28, 2017, 15:39:40 »

Offline [BOBAS] Aratra Hai

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 113
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #44 kdy: Březen 29, 2017, 06:55:25 »


Mno to ale vypada tak 500x hur nez jsem si na zaklade predchozich prispevku myslel... Kdo tu hru vyrabel? To asi nebyl puvodni tym ale ani engine! Pokusim se vyhybat vsem reklamam, abych zustal pri tom ze existuji jen ty puvodni dily  8)

Offline [HIFI] waltari

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 197
    • ncdot.co.uk
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #45 kdy: Březen 29, 2017, 11:57:17 »
Mno to ale vypada tak 500x hur nez jsem si na zaklade predchozich prispevku myslel... Kdo tu hru vyrabel? To asi nebyl puvodni tym ale ani engine! Pokusim se vyhybat vsem reklamam, abych zustal pri tom ze existuji jen ty puvodni dily  8)

Tohle predvadi Bioware posledni dobou jako standard, hafo stejnych bugu (duplicitni postavy v cut scenach, spatna geometrie, silene modely, zaseky na miste atd) je v Shadow of Revan, Eternal Empire a Eternal Throne expansions pro SWTOR a to je stary HERO Engine, takze ne neni to chyba Frostbite 3, ale lidsky faktor. Ten Blender animation tutorial na konci toho videa celkem sedne. Pozdeji postnu screenshoty ze SWTOR pro porovnani kvality "novych" 3D grafiku a animatoru v Bioware.

Offline [SVEP] Morph Kautsuo

  • Rookie ship pilot
  • *
  • Příspěvků: 4
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #46 kdy: Březen 29, 2017, 15:22:16 »

Offline [HIFI] waltari

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 197
    • ncdot.co.uk
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #47 kdy: Březen 29, 2017, 15:45:20 »
Zamestnance mozna zmenili ale technologie zustava, furt je to Bioware ... a DDWROLD je furt shit
Prvni screenshot 2016 grafika a model podle Bioware.
Druhy screen je ... no at je andromeda zabugovana jak chce clovek aspon postavu vidi :D
Treti screen, spatna geometrie a terrain glitche (neopraveno od 2011)
Ctvrty a paty mluvi za sebe, nasobeni postav a predmetu ve scenach, NAS MNOGO! ... klasika










Offline [TXBYE] Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2581
    • Quafe klub
Re:MASS EFFECT ANDROMEDA
« Odpověď #48 kdy: Duben 06, 2017, 17:38:49 »
Dnes vychází první sada oprav, vč. prvních animací postav. Více je slíbeno.

http://games.tiscali.cz/tema/update-pro-mass-effect-andromeda-vylepsi-vizualni-stranku-i-uzivatelske-rozhrani-295585
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life