Autor Téma: Abyss  (Přečteno 4719 krát)

Offline [TXBYE] Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2557
    • Quafe klub
Re:Abyss
« Odpověď #10 kdy: Duben 17, 2018, 12:53:39 »
T3 tam nemůžou?
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 280
Re:Abyss
« Odpověď #11 kdy: Duben 17, 2018, 13:10:33 »
T3 tam nemůžou?

Ne, nemuzou. Prej aby se lode dali lovit i v high sec po te, co se z Abyss vrateji. T3 prej by meli moc sanci utect gankerum...

Offline [TXBYE] Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2557
    • Quafe klub
Re:Abyss
« Odpověď #12 kdy: Duben 17, 2018, 18:19:17 »
Takže abyss se budou dělat zásadně před DT?
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life

Offline [TXBYE] Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2557
    • Quafe klub
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 280
Re:Abyss
« Odpověď #14 kdy: Duben 25, 2018, 10:20:04 »

Offline [TXBYE] Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2557
    • Quafe klub
Re:Abyss
« Odpověď #15 kdy: Duben 26, 2018, 07:47:11 »
Zazněla někde informace jaká bude pravděpodobnost těch intervalů? Jestli to bude rovnoměrné, gaussovo nebo tak něco?
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 685
Re:Abyss detali v Key note zprave
« Odpověď #16 kdy: Duben 26, 2018, 08:24:16 »
Pak přijde Seagul a hned je vše jiný

Seagul jste viděli na fanfestu ve spojení s EvE naposled:

http://massivelyop.com/2018/04/25/eve-online-executive-producer-andie-ccp-seagull-nordgren-is-leaving-ccp-games/

Oficiálně sice bude sice zastupovat na pozici EP Hilmar, ale podle zdrojů z CSM, už to tam fakticky nějakou dobu (tj. od doby, kdy byla Seagul kvůli těhotenství na neschopence) řídí Sean Decker.  Což je ex-EA člověk, kterého komunita obecně nemá moc ráda a je dost pravděpodobné, že Hilmar ho v krátké době po odchodu Seagul jmenuje na post Executive Producer oficiálně.

Enchanting, jak se tomu říká v klasických fantasy RPG titulech (např v PoE mutaplasmid=Vaal Orb) v EvE je prý Deckerům nápad a vývojářský team to schválně navrhl jako instancovanou krátkou solo PvE aktivitu s určitým cílem ( a ten cíl fakt nejsou hesla deeper sandbox nebo unigue gameplay).  Uvidíme jestli se jim ho podaří splnit. Ďábel je vždy skrytý v detailech.

A k fanfestu ještě jedna nová informace tam zazněla, nevím jestli to tu už někdo psal:

Na AT už nebudou jako odměny "speciální" turnajové edice lodí. CCP to hodlá aspoň částečně kompenzovat navýšením odměny v PLEXech.

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 685
Re:Abyss
« Odpověď #17 kdy: Duben 26, 2018, 08:42:20 »
Jestli to bude rovnoměrné, gaussovo nebo tak něco?

Bude rovnoměrné podle infa z fanfestu v prezentaci Ships and Module balance.


EDIT: Tady máte staty kompletně všeho (aby jste viděli všechno, musíte dole kliknout Load all pictures), staty lodí, zbraní, munice, mutaplazmidů - je tam toho fakt hodně.

https://imgur.com/a/oDJri6p

K tý pravděpodobnosti:

Třeba u plazmidů na web máš interval pro range -40 až+40 procent tzn. 81 možností.

Web s range +40 procent bys měl teoreticky vyrobit na 81 plazmidů. Je to random, takže někdo to udělá na poprvní, někomu nebude stačit plazmidů ani 200.

Ale v průměru by tě takovej web měl stát cenu 81 plazmidů+81 itemů, který budeš mutovat. Za předpokladu, že by jen plazmid stál 100M, což aspoň v počátku bude mnohem mnohem víc, protože na +40 range web budeš potřebovat ten nejlepší mutaplazmid, ze 3 možných (Unstable), tak bys dal jen 8,1 mld ISK za plazmidy + 81 webů, který budeš mutovat a seš třeba na 10 mld ISK za web.

A konkrétně pro web tam máš třeba 201 možností pro activation cost a 21 možností pro velocity bonus. Pokud budeš chtít nadprůměrný  i tyhle staty, tak si připočítej klidně dalších 10 mld. A seš na ceně supercarriera za jeden modul. ;D

Samozřejmě CCP si tu cenu může regulovat, jak oni budou chtít a to jak dropem klíčů do Abyssu, tak dropem samotných mutaplazmidů tam. A nikdo z nás netuší, kde CCP bude chtít cenu takových modulů mít.

Těch 100M jsem tam dal jen jako příklad, tak se tu se mnou nehádejte hlavně.

Btw jsem zvědavej, jestli tyhle moduly pustí na AT tournament. Aby z toho pak nebyla jen soutěž o tom, kdo se víc "naenchantoval". ;D
« Poslední změna: Duben 26, 2018, 12:25:25 by [--BV-] Jogina »

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 685
Re:Abyss
« Odpověď #18 kdy: Duben 27, 2018, 06:54:44 »
Včera jsem to zkoušel na TEST serveru, pár postřehů:

3 místnosti, buď drony nebo battleshipa v každý rozstřelíte research facility, s který jediný padá loot (z krys nic nepadá),  šance na drop 1-2 klíčů a 1-2 mutaplazmidů, BPC lodí atd.

5 druhů obtížností od tier1 do tier5 lišících se pouze HP krys a jejich DPS.

Graficky to vypadá pěkně, AI krys mizerný (žádní sleepeři to fakt nejsou - nejsou tam ani neuty, webovací věže apod. nepříjemnosti), obtížnost lehká (tier1 a tier2 jsem dal i thoraxem bez jakýchkoliv problémů). Žádný boje mezi dvěma frakcemi tam nejsou. Tedy battleshipa má jen 20 procent armoru a struktury, takže je poškozená po nějakým boji, já si 2 bojující frakce ale představoval jinak.

Co to může zachránit na obtížnosti jsou ty časový limity než vás to kopne ven. Na TEST serveru zatím nejsou. Zase  tam je hrozná Ti-Di. ;) Instance jsou sice solo, ale na lokalu máte další lidi, co dělaji stejný typ jako vy a vidíte je i na D-scanu, takže se můžete podělit o fity, rady, pokecat si v 10 procentním Ti-Di (ten lokal podle mě zruší pro TQ, ale na D-scanu podle mě i tak uvidíte další lidi, co to dělají).

Vůbec bych se nedivil, po zkušenostech s CCP, kdyby všechny tady ty instance mělo na jednom serveru i na TQ a když to bude dělat hodně lidí, tak budou mít taky Ti-Di a čas se bude počítat bez Ti-Di jako u timerů citadel. Pak to bude sranda a člověk, osobně si to budu nechávat do AU TZ na víkendy, abych měl jistotu, že mi Ti-DI neukáže vztyčený prostředníček.

A nakonec doufejme, že nerfnou hlavně dropy, než to půjde na TQ. Chápu, že chtějí, aby lidem padalo hodně , zkoušeli vyšší tiery a co nejvíc toho zmutovali. Ale pokud to náhodnou nenerfnou pro TQ, tak všichni do pár týdnů budou tak zmutovaní, že budeme se slzou v oku vzpomínat na časy, kdy nic takovýho v EvE nebylo. ;D

Vzhledem k tomu, že to mají mít hotové a otestované za pár týdnů, tak nějaký větší změny designu mistností, v AI krys apod. fakt nečekám.
« Poslední změna: Duben 27, 2018, 10:11:07 by [--BV-] Jogina »

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 685
Re:Abyss
« Odpověď #19 kdy: Květen 03, 2018, 06:28:40 »


Pro porovnání ať je vidět, co už CCP nerflo (v tabulce modře) a nejspíš to ještě nebude konečná verze: