Autor Téma: Abyss  (Přečteno 3639 krát)

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 653
Re:Abyss
« Odpověď #30 kdy: Květen 30, 2018, 16:31:29 »
Co se dá vyčíst z fitů je, že většina lidi co tam chcípne, tak chcípne na timer, protože to mají přetankovaný a mají málo DPS.

Tam je v některých pasažích důležitý rozbít rychle RR tank krys a pokud není DPS a zasekáte se tam, tak sice nechcípnete na krysy, ale stejně to nepřežijete.

Btw nejnovější využití filamentu lvl1 ve hře je na útěk z PvP v cruiser hullech. Protože se to dá udělat téměř v čemkoliv a vás to hodí na Abyssu instatně, tak to lidi začali používat ve chvíli, kdy je něco zatackluje nebo decloackne.

Dotyčnej gang tam pak musí čumět a čekat, jestli Vám nepadne další level1 filament, protože když jo, tak si dáte repete a budou tam čekat a čekat a čekat, mezitím tam samozřejme nasměruje pomoc....pěkná ukázka toho, jak rychle se lidi v EvE adaptují na nové věci. ;D

Po dokončení totiž máte minutovej invul timer a reactivation timer na další Abbys je jen 30s.

Offline [TFKI] scarify ardonn

  • Capital ship pilot
  • ******
  • Příspěvků: 1072
Re:Abyss
« Odpověď #31 kdy: Květen 30, 2018, 16:55:03 »
jen par doplnění k jogině.

Abyss se nedá odpálit u brány ani stanice (<1000 km) , ale v anomálce jo.

Po vstupu do abyssu po vás zůstane beacon, něco jako cyno. Sranda ale je, že ho pravděpodobně nebude mít v overview = přidat.

Zkoušel jsem teď abyss na testu s ishtarem (2 T2 repy, dcu. baterky a zbytek dmg, žádný rigy, drogy, overheat) a v level 3 jsem lehnul, je fakt že jsem se o žádnou pilotáž nesnažil.

level 2 byla v poho, to jsem spíš málem umřel v T1, protože jsem si vybral tu, kde nemáte explo rezisty :-) Mmochodem level1 loot = 0

jinak v abbysech jsou pylony, které dávají určité bonusy, tak na ně nezapomínejte :-)

Offline Migi

  • Rookie ship pilot
  • *
  • Příspěvků: 5
Re:Abyss
« Odpověď #32 kdy: Květen 30, 2018, 20:35:18 »

Btw nejnovější využití filamentu lvl1 ve hře je na útěk z PvP v cruiser hullech. Protože se to dá udělat téměř v čemkoliv a vás to hodí na Abyssu instatně, tak to lidi začali používat ve chvíli, kdy je něco zatackluje nebo decloackne.

Dotyčnej gang tam pak musí čumět a čekat, jestli Vám nepadne další level1 filament, protože když jo, tak si dáte repete a budou tam čekat a čekat a čekat, mezitím tam samozřejme nasměruje pomoc....pěkná ukázka toho, jak rychle se lidi v EvE adaptují na nové věci. ;D

Po dokončení totiž máte minutovej invul timer a reactivation timer na další Abbys je jen 30s.

Vyzkoušeno a takhle to nefunguje - jakmile má člověk červený logoff timer, tak nemůže otevřít Abyss....

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 653
Re:Abyss
« Odpověď #33 kdy: Květen 30, 2018, 20:56:20 »

Btw nejnovější využití filamentu lvl1 ve hře je na útěk z PvP v cruiser hullech. Protože se to dá udělat téměř v čemkoliv a vás to hodí na Abyssu instatně, tak to lidi začali používat ve chvíli, kdy je něco zatackluje nebo decloackne.

Dotyčnej gang tam pak musí čumět a čekat, jestli Vám nepadne další level1 filament, protože když jo, tak si dáte repete a budou tam čekat a čekat a čekat, mezitím tam samozřejme nasměruje pomoc....pěkná ukázka toho, jak rychle se lidi v EvE adaptují na nové věci. ;D

Po dokončení totiž máte minutovej invul timer a reactivation timer na další Abbys je jen 30s.

Vyzkoušeno a takhle to nefunguje - jakmile má člověk červený logoff timer, tak nemůže otevřít Abyss....

Ok díky, za opravu.

Musíte to pro útěk z pvp stihnout aktivovat, než vás něco lockne, tzn. hned po decloaku nebo po tom, co vám přistane na gridu gang. Jinak máte smůlu...což asi lidi dělají, jinak by si na to nikdo na redditech nestěžoval. Konkétně to řešil člověk, co loví astera při dělaní relic/data sites.

Offline Migi

  • Rookie ship pilot
  • *
  • Příspěvků: 5
Re:Abyss
« Odpověď #34 kdy: Květen 30, 2018, 21:28:07 »
Viděl jsem nějaký video jak skok do dalšího Abyssu používali na útěk po dodělání prvního Abyssu v HS. Ale má to jeden háček. Mělo by stačit vedle toho beaconu vyhodit třeba MTU a už by to nemělo jít otevřít...

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 653
Re:Abyss
« Odpověď #35 kdy: Červen 01, 2018, 07:14:08 »
Level 1-3 Abyss sites nechávají na místě odkud byly otevřeny oranžovou stopu a nedávají suspect flag (důležitý pro high sec)

Level 4-5 dávají suspect flag a beacony po nich jsou žlutý. 

https://imgur.com/a/IxAoSYC

To s tím MTU funguje (zabrání to dalšímu otevření Abyssu, pokud ho vyhodíte do 1000 m od beaconu, až se dotyčný vrátí, takže vám tam znovu nezdrhne).

Video z level 5 Abyssu v kitovací Gile:



Citace
Tips:
Kite Kite Kite
Don't get scrammed/webbed
Don't be shy to heat your prop, invul and Ancil
Use the Ancil to recover shield quickly during either damage intensive fights, or just before entering the next room.
Use appropriate ammo / drones. Gila has an advantage in Exotic & Firestorm because of the Kinetic/Thermal resist hole.
Implants are highly recommended for the extra speed/fault tolerance, same for the Agency Booster.
Antipharmakon Thureo in cargo, only pop it in a room with drifter, drone or triglav BS.
Use your surroundings: pull drones to the anti-drone towers, pull them through the blue clouds for better application etc.

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 272
Re:Abyss
« Odpověď #36 kdy: Červen 01, 2018, 15:24:08 »


Video z level 5 Abyssu v kitovací Gile:



NPC z videa je asi to nejlehci, co muze dostat v Abyss. Temer zadny drone agro (normalne by davno mel te drony zawebovane a rozstrilene na cucky), vubec zadne Triglavian battleshipy. Pokud clovek ma stesti a dostane neco takoveho tak po par Abyssech dostane normalni Abyss, kde zustane be dronu a nebo proti 5-8 leshakum a je po nem.

Offline Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2545
    • Quafe klub
Re:Abyss
« Odpověď #37 kdy: Červen 06, 2018, 11:43:02 »
Pro dlouholeté runnery abyssu otázka: Jak vypadá průměř ISK/run v tier5 ?
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 272
Re:Abyss
« Odpověď #38 kdy: Červen 06, 2018, 12:51:47 »
Pro dlouholeté runnery abyssu otázka: Jak vypadá průměř ISK/run v tier5 ?

Zatim loot z Abyss porad nadhodnoceny, ale klesa na cene. Takze ten prumer zitra bude nekde jinde, nez byl vcera. Vzhledem k tomu, ze stabilni fit s implanty stoji nekolik miliard a potrebujes k tomu este boostery za dalsich x milionu, tak strata jedine lode muze ti vymazat zisk nekolika T5 Abyssu. Co lidi dostavaji muzes videt na zkillboard, pokud vyhledas ti, co byli ganknuti s T5 filamenty v cargoholdu.

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 653
Re:Abyss
« Odpověď #39 kdy: Červen 06, 2018, 15:16:59 »
Pro dlouholeté runnery abyssu otázka: Jak vypadá průměř ISK/run v tier5 ?

Na nějakej seriozní průměr bys musel mít data asi tak z tisíců tier5 sites. A to nemám, sám lvl5 nelítám na TQ, a lidi co to úspešně dokončili znám 2, tak  můžu čerpat jen z malýho vzorku. Každopádně obecně je to nejvíc random PvE v celý hře. A zároveň nejtěžší PvE ve hře. 

V lvl5 ti nemusí padnout vůbec nic, zrovna včera jsme to řešili na TS, kdy to člověk dodělal  a nepadlo vůbec mu vůbec nic. Na druhou stranu ti můžou napadat věci v řádu jednotek miliard ISK.

Takže na tvoji otázku je správná jakákoliv odpověď v intervalu od 0 ISK po několik mld ISK. Přičemž ta spodní hranice se asi už nezmenší, ta horní půjde časem dolů, jak bude na marketu větší konkurence.

Např. nejlepší mutaplazmidy na weby, tackle a MWD jsou zatím za šílený ceny. Např na weby jsou na marketu na Jitě 3 ks a cena 1,8  - 2,1 B ISK. Když ti padne originál blueprint Leshaka nebo large disengratorů, tak máš taky pár mld. ISK. Stačí to kopirovat a jen prodejem kopíí vyděláš moc hezký peníze. Zatím...

Ono to může vypadat na první pohled, že je to lukrativní jaok hrom, ale tady bych rád podtknul, že na lvl5 je potřeba investice v řádu cca 2-3 mld ISK do lodě a podobná i do hlavy + consumables.  A obtížnost je velmi velmi variabilní, protože množství spawnů je velký a obtížnost zatím dost nevyrovnaná. Navíc i když přežiješ, záruka, že ti něco vůbec něco padne není - v tý blbý 10/10 máš jistou aspoň krabici, v Abyssu ne.

A podle statistiky, co dával CCP Rise na redditech,tak je úmrtnost v lvl5 lehce nad 40 procent.