Autor Téma: EvE Vegas 2018  (Přečteno 380 krát)

Offline [QEVEP] Draciste

  • Capital ship pilot
  • ******
  • Příspěvků: 1654
    • http://twitter.com/Draciste
EvE Vegas 2018
« kdy: Říjen 20, 2018, 02:11:34 »

Offline [QEVEP] Draciste

  • Capital ship pilot
  • ******
  • Příspěvků: 1654
    • http://twitter.com/Draciste
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #1 kdy: Říjen 20, 2018, 03:22:48 »

Offline [QT-KT] Alenn G'kar

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 258
  • Dědové bolševický. Bez cenzury pls!
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #2 kdy: Říjen 21, 2018, 01:47:58 »
Sem rád že se rozhodli začít něco dělat s wardekem.

  AlennGK
BB-Sucks! Be .md!

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 677
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #3 kdy: Říjen 22, 2018, 06:52:56 »
Celý ten systém byl na pikaču a podle zápisu z CSM notes má CCP dost na dat na to, aby mohlo tvrdit, že ten systém má svůj podíl na malé retenci nových hráčů ve hře:

Citace
"CCP Larrikin pulls up activity data for players of corporations that have wars declared against them and it shows considerable activity drops in all activities during the war. They also show that the low activity continues after the war ends. Brisc Rubal noted that the numbers here were so stark, it would justify immediately removing war decs as a mechanic and promising a fix after the fact."

Kdo chtěl být safe v high secu, tak stejně byl (NPC korpa nebo sis založil s altem 1 člennou korpu a kdykoliv tě někdo ardecnul, založil sis novou), ale nový hráče, který v tom neuměli chodit, a chtěli se socializovat v rámci hry to odrazovalo dokonale.

V roce 2009, když vznikla korpa --BV-, založili to 4 lidi, co spolu hráli úplně jiný hry a byly total noobové, tak hned první den dostali 4 wardecy. Samozřejmě, že během 3 dnů přišli o všechno, co měli a řešili jestli skončit, nebo se nějak vyplatit. Tenkrát do toho někdo z nich vrazil RL peníze, nakoupil PLEX a za ISKy se vyplatili. Pak jim ještě někdo dal cennou radu, kam mají jít, aby nebyli na očích jako noobové a tak se zdekovali z Forge do zapadlého systému na jihu empire, což byla rada nad zlato, ti lidi to rozdejchali a pak to většina hrála ještě několik let.

Ale nemyslím si, že takhle končila většina těch příběhů, aspoň ne podle statistik, který prezentovalo CCP na CSM summitu. Tam je nejhorší to, že 90-95 procent charů korp jako PIRAT jsou alti. To není ani dedikovaný full time playstyle, jen pár vedlejších charů z nudy na terorizovaní noobů v high secu za použití dost často dost risk averse metod (neutrální logistiky, scouting etc.)

Takže, podle prezentace ve Vegas od listopadu už půjde wardecnout jen korporace/aliance, která vlastní min. 1 strukturu.

Offline [BOBAS] John Wolfsson

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 301
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #4 kdy: Říjen 22, 2018, 10:46:37 »
no lenze ten jeden astrahus/raitaru , ma uz snad kazdy ... ,

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 677
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #5 kdy: Říjen 22, 2018, 13:53:10 »
EVE je kompetetivní hra a pokud je možnost v high secu ty citadely stavět, tak musí být i možnost je nějak ničit. To, že se v high secu dají vydělat na citadelách obrovský peníze a ty mají přesah i do dalších částí hry je prostě fakt. A dokud to tak bude, musí existovat způsob, jak válčit i v high secu a tyto struktury ničit.

Určitě by šel vymyslet i nějaký jiný lepší systém (pár návrhů jsem četl třeba na failheapu), ale CCP jde cestou nejméně náročných řešení na práci pro vývojáře.

Podle mě je to docela dobrý kompromis. A určitě to  bude zlepšení, proti tomu, co je teď.

Většina noob korp začíná tak, že jsou lítat nějaký ty lvl4 mise spolu nebo zaletí na výlet do WH. A pomalu se u toho učí mechaniky hry. K tomu nutně nějaký struktury nepotřebují.

Offline [PYCO.] Kveto

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 682
  • ex pYco
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #6 kdy: Říjen 24, 2018, 02:01:22 »
cus, mohol by niekto spravit kratke lt&dr ?

co som zachytil, tak ma vyjst mobilna alternativa eve online, a chysta sa FPS (ktoreho gameplay vypada ako 100x videna sracka a uz obohrana sracka, preboha naco...), zvlast by ma zaujimalo co noveho bude v eve online samotnom,... to ostatne je, resp bude, slusny junk... okrem zmeny wardecov... thx

Offline [QEVEP] Draciste

  • Capital ship pilot
  • ******
  • Příspěvků: 1654
    • http://twitter.com/Draciste
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #7 kdy: Říjen 24, 2018, 02:30:46 »

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 677
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #8 kdy: Říjen 24, 2018, 07:52:01 »
To trochu víc rozepíšu, včetně několika komentářů:

- 64bitový klient -> stabilnější hra při ti-di lagfestech, klient bude moct používat víc něž 4 MB ram, takže by to nemělo tolik padat. Lagovat to bude ale pořád stejně -> způsobuje server, ale i tak změna k lepšímu.

- nové struktury - cynojammer, cynobeacon a jump gate . Np nejsem fanoušek Upwell struktur - přijdou mi OP a i díky nim je hra statická v nule jak je.  Když jsem viděl na test serveru staty, tak mi např. novej cynojammer přijde neskutečně OP - obrovská výhoda pro obránce -> pujde naonlinovat např, na keepstar gridu a zatím měl na test serveru timer na aktivaci v řádu desítek sekund, dneska se online podstatně déle, takže bude po jeho zničení snadný naonlinovat novej a okno pro naskakání kapitálek bude hrozně krátký. Navíc budeš být na gridu se strukturou, co má AoE Doomsday, abys to incapnul. Což POSy s cynojammerem dneska nemají.

- konec starých POSů (nejspíš během zimy/jara 2019)

- nerf wardeců -> zvýšení retence nových hráčů

- nerf FAXů ( nerfuje repair time cyklů, stabilita kapacitorů i tank) -> takže namísto superky a FAX alta jako mandatory teď budeš od roku 2019 mít 2 nebo 3 FAX alty mandatory na to, abyses  vůbec dostal do superkapital skupiny v nějaký trochu kompetentní alianci. A pak na místo 400 FAXů se  jich na grid bude dropovat  800 ve větších bitvách.

- remake Agency (osobně tady tu featuru nenávidím, ale asi má i své příznivce)

- rozšíření Abyssal PvE - přibude sposta nových Triglavian hullů bude přidána (např. cruiser, battlercruiser, logistika), kooperativní Abyss až pro 3 lidi se zvětšenou šancí na dropy, Abyss duel (PVE Abyss v kombinaci s 1 vs 1 PvP) atd...

- nějaký ty live eventy...

Asi nejslibněji z toho vypadá ten Abyss...u toho ostatního bude hodně záležet na detailech. Pár špatně nastavených čísel (což se u CCP nedá vůbec vyloučit, když člověk vidí jak dovedou dokopat i Crimson Harvest event) a nemusí to být změny úplně k lepšímu.

EDIT: btw zapoměl jsem na nové mutaplazmity na dmg moduly , a to včetně modulů na damage dronů (možný boost ratovaní v supercarrierech ???)
« Poslední změna: Říjen 24, 2018, 13:21:12 by [--BV-] Jogina »

Offline [QT-KT] Alenn G'kar

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 258
  • Dědové bolševický. Bez cenzury pls!
Re:EvE Vegas 2018
« Odpověď #9 kdy: Říjen 25, 2018, 23:19:23 »
Nad úpravou wardecu jsem dlouho uvažoval, Jogi máš něco uloženého rád bych si to přečetl.
Každopádně pokaždý když mi někdo vyhlásil war tak nikdo z nováčků se kterýma jsem dělal hlavně pve se na to moc necítili a jak říkáš, prostě odpadli, vzpomínám na jednu situaci kdy jsme týpka se 7 alty co mi chtěl zbořit POSku a na pomoc mi přišlo 8 cizích login :D to byla sranda.

S odstupem času zkrátka vidím že mít ochranu v HS je privilegium který by se mělo třeba po 200 nahraných hodinách platit a pokud to 'pojištění' někdo převýší určitě se mu to vyplatí a není to jen účel šikany za 50M => ISK sink.

  AlennGK
BB-Sucks! Be .md!