Autor Téma: Chaos zasahne WH?  (Přečteno 345 krát)

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 296
Chaos zasahne WH?
« kdy: Srpen 24, 2019, 17:11:26 »

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 750
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #1 kdy: Srpen 25, 2019, 08:42:59 »
To nemůžeš brát vážně, on Hilmar ve Finsku celkově asi hodně pil:

Cituji "smrt v EVE musí bolet a každou se musíš něco naučit".

Jako co se chceš naučit tím, že tě ve fleet fightu broadcastne enemy FC, lockne tě 200 muninů a ty se instatně odpažíš z gridu ? Jako že PvP je špatná věc?
Nebo co se naučíš tím, že tě gagne v high secu 30 alfa destoyerů? Jako, že se koukneš do logu, řekneš si " Aha...input broadcasting, taky bych měl začít v týhle hře nějak podvádět?"

Každopádně on je přesvědčený, že smrtí v lodi bys měl přijít o možnost na nějaký čas do ní znova sednout, že jump clony by měly jít použít jen jednou (permadeath) a po skoku do nich, bys neměl mít k dispozici všechny skilly (pokud si naposled seděl v rorqualu, tak bys po clone jumpu mohl jen do něj nějaký čas, nemohl bys třeba do dreada, carriera apod).

No jestli ty jeho vize převedou do hry a někdo tě sejme v sabře a ty do ní pak týden dva nesedneš...ať žije zábava v EVE.  ;D

Offline Nemene

  • Frigate pilot
  • **
  • Příspěvků: 63
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #2 kdy: Srpen 25, 2019, 10:13:54 »
Jojo. Hráč si platí omega aby měl přístup ke všemu a Hilmar si řekne , že ty peníze nestačí a i tak znemožní abys jsi létal nějakou lodí a nebo neměl přístupné skilly.
Many many many...
On je celkově mimo což pravděpodobně vidí i jeho zaměstnanci, ale asi mu to ještě nikdo neřekl.

Offline [TXBYE] Azzie Stardust

  • Administrator
  • Capital ship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 2579
    • Quafe klub
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #3 kdy: Srpen 25, 2019, 19:35:43 »
Ale jasně ze to nebude bolet.... Když CCP zaplatíš. Eve již vstoupilo do poslední fáze.
I dream about paradise / everytime a carebear dies.
Status: Living a life

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 750
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #4 kdy: Srpen 25, 2019, 21:47:47 »
Já se bavím třeba tím, že jak říkal CCP Rise v TiS, tak 70-80 procent lidských zdrojů, který ještě dělá v CCP na EVE předělává New Player Experience, aby měli větší retenci hráčů ve hře - a přitom když jdu oficialní forum, ob den je tam několik vláken od 1-3 denních hráčů, který sejme Drifter scout na bráně, nebo co jsem smál nejvíc, jim přímo warpne i do mise.

Samozřejmě poprvní to každý zkousne, jenže oni tam chcípou opakovaně, a tak jim jdou na foru jen ukázat vztyčený prostředníček a sbohem a šáteček.

Nebylo by lepší méně vývojářů na Agency a nechat ty nováčky aspoň trochu dýchat, aby je tam nezabíjeli NPC přeboostovaný efendrinem?

https://forums.eveonline.com/t/invasions-are-trapping-and-one-shotting-noobs/171236
https://forums.eveonline.com/t/invasion-expansion/185149
https://forums.eveonline.com/t/triglavian-ganking/183352

nevím jestli zrovna tihle ocení pár nových featur v Agenci pro newbies.

Kdyby ty vývojáři raději řešily skutečný problémy ve hře:


1) Co udělat pořádný rewamp superkapitálek a nastavit je jak v late dominitonu, kde titáni nemohli aplikovat damage kromě struktur a kapitálek pomalu do ničeho? Nechat titánům sing targeted DD do kapitálek a sebrat supercarrierem Dromis, apod. E-war věci, a nechat jim jen DPS bombery, jak to bylo nastavené v late Dominion rulesetu?

- problem s dropovaním 10 titanů na Kestrely a roamery vyřesenej, protože ty superky trefí kulový
- najednou budou potřebovat podporu menších lodí -> subcaps budou great again

2) Citadel spam, omezit navázáním na celestials, jak to bylo s POSama. Zase nic novýho. Malý na měsíce, střední na planety, large (keepstar, Sotyio) jedna na konstalaci. Malým sebrat jeden timer a snížit dobu mezi nima jak u POSů na max 50 hodin.

3) Skill injectory zrušit - jako jeden příklad. Army of Mango - je to můj spojenec ve hře, ale aliance založená v únoru 2019, v květnu dostala od TESTu a dneska asi po 90 dnech dropuje titany a superkapitálky (asi 50 aktivn9ch na KB), ale protože s náma chodí bránit Tenerifis, tak vím, že jich mají víc.

Jako přijde Vám normální, že 3k aliance po 90 dnech v nule má aktivních tolik superkapitálek? Já jsem první 2 měsíce skilloval Learning skilly a po 90 dnech jsem seděl v Drakovi s T1 fitem a dělal lvl3 mise.

Podle mě to normální není, jako chápu, že CCP si namazalo na AOM namastilo kapsu, ale pro hru v tom pozitivum nevidim. I když jsou moji spojenci ve hře a měl bých se z toho radovat, že máme 3 měsíce staré spojence v titánech, lol.

4) Nerfnout jum gates a cynojamery. Obojí je OP jako prase, obránce má na svojí straně tolik výhod jako ADM multiplikátor, může rychleji reshipovat vracet se rychle do boje...a jump gates pro kapitálky, kdy po TEST Highway please Ignore jsem na 14 jumpů z Detoridu v Paragon Soulu tzn. od východu na západě za pár minut bez jump fatigue za pár ISK. To mohl vymyslet jen debil.

Jak s takovou power projekcí přes půl mapy mají fungovat malý aliance/koalice, když ty velký jsou všude za pár minut? A jak útočit, když si tu některý aliance dají 240 cynojammerů (3 per system) do jednoho regionu k OP citadelám na grid?

Jako myslím, že se CCP točí v kruhu jednou jump fatigue, pak udělají pravej opak, v Dominonu se superkapitálky super vybalancovaly vs subkaps, jediný co stačilo bylo sebrat jim spider tank, ale ne. Oni je vratí do hry OP jako prase...a teď  si Hilmar ve Finsku sype popel na hlavu, že titáni byli jeden z největších failů CCP. Kua to tu tvrdím už 3-4 roky.

5) Posílit Security Team a dodělat aspoň základy automatický anti cheat/boat ochrany co maji konkureční hry

V době kdy mezi 10 největšíma aliancema jsou 3 asijský, který mají podvádění v krvi, a zničili nejednu MMO hru, tak mít 3 lidi, kteří to řeší a nemít žádnou antomatickou anti-cheat a anti-bot ochranu, jako to mají třeba konkureční hry je naprosto tristní.  A ne blacknout to milé děti a CCP fakt nevyřešil.

6) Podívat se třeba na balance subkapitálek.

Opravdu mě nebaví už rok "Munnins online". Kdy ve fleetách nad 100 lidí prostě je ve všem nejlepší jedna loď. Pak je někde v dálce Eagle a pak dlouho dlouho nic. Dřív se lítaly i BC, různý battleshipy etc...

Nepočítám OP bombery. Hraju Albion Online, taky tam není lokál, ale fakt tam nechodí jak v nule (black zony v Albionu) permanentně 200 lidí ve stealhu. Ten tam mají v řádech desítek sekund. Hmm co takhle kdyby cloak každou otočkou žral izotopy?  Já vím, že by si to Marhy a Olmeca se svejma 300 cloacky altama hodily...ale v Albionu je fakt normální nemít 24/7 steath a tak nějak to funguje.
 

Dokud byl Executive Producer dlouholetý hráč EVE (CCP soundwave) tak týdenní maxima PCU byly 50-57k účtů online, a bez alfa clonů botů, bez skill farem stovek účtů co maj lidi jako Marshy, Olmeca, ale znám i spoustu PvE těžarů, co těží se 150 loděma a z extrahují skilly. To dřív fakt nešlo.

Teď dělá Executive Producera sám Hilmar a minulý víkend bylo maximum 29k, tento týden 28k. ;D Teď startuje Vanila WoW, v září ty extrémně populární změny cyna. Takže v září týdenní maxima 24-25k, jo Hilmare? Ono X let hraní a zkušeností nejde dohnat klikáním PI ve WH,  a děláním všech nesmyslů, co chce Olmeca. ;D  Takže Bye Bye celoroční prémie.

Budeš rád, když tě korejci na konci roků nevymění za někoho kompetetnějšího.

Jo vlastě vy omezíte po smrti/po clonejumpu lodě, co půjdou pilotovat, a za prachy jistě tahle nevýznamná nevýhoda půjde odbourat. Ať žije monetizace, třeba tě korejci nakonec nevyhodí, tohle je přesně v jejich P2W stylu. ;D

EDIT> Sory za textwall, ale potřeboval jsem to ze sebe dostat. ;)

Offline [QEVEP] Diofebo VI

  • Frigate pilot
  • **
  • Příspěvků: 29
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #5 kdy: Srpen 27, 2019, 16:58:03 »
Protože budu mít v září zas čas tak sem si říkal že bych se podíval jak to ve hře vypadá atd. ale jak to tady pročítám a na youtube sleduju videa od lidí co tu hru ještě hrajou je mi blbí to říct ale jak dlouho to ještě bude trvat než to dopadne jako v asii kde sou všichni namodro a každej v nule má několik titánů a superek a hodnota čehokoliv se řídí jen tím jak rychle boti vyrábí nové a nové...

Je mi divný že lidi v CCP sou tak blbí že jim nedochází že boti v ničem hře neprospívaj.. očividně jim nevadí že eve brzo skončí a oni přijdou o práci..  mít jejich CV a vysvětlovat při pohovorech proč dělali svou práci tak blbě bude dost zábava..

RE: [--BV-] Jogina
dobrej wall of text nechceš to přeložit a poslat do CCP? Třeba ti nabídne Hilmar funkci? ;D ;D

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 296

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 750
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #7 kdy: Srpen 27, 2019, 22:09:11 »
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/cv8lop/age_of_chaos_ccp_brings_local_to_wormholes/

No, to není jen ve WH, lokal funguje random někdy i v nule v některých random systémech, zpravidla den max dva a pak to zase "opraví". ;D Prostě chaos éra...

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 296
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #8 kdy: Září 05, 2019, 09:54:15 »
Eve již vstoupilo do poslední fáze.

Presne jak rikas. Ani na konci leta PCU nepadalo pod 13 tisic. Zacalo zari a sotva se udrzi na 12 tisicich...

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 750
Re:Chaos zasahne WH?
« Odpověď #9 kdy: Září 05, 2019, 17:15:56 »
Eve již vstoupilo do poslední fáze.

Presne jak rikas. Ani na konci leta PCU nepadalo pod 13 tisic. Zacalo zari a sotva se udrzi na 12 tisicich...

Tak PCU padá dál: včera maximum 21,3K a průměr za celý den 14k. To už je stejný jak Serenity server v dobách největší slávy - měl. maxima 18-19k a průměry 11-12k denně v druhý polovině roku 2012.

TQ už je skoro tam, s tím rozdílem, že dneska na TQ už všichni ze Serenity serveru jsou a PCU je zkreslené o alfa účty. ;D


Nic není navěky a EvE díky mizerný konkurenci v sandboxech se drželo neuvěřitelně dlouho Fakt je ten, že CCP se rozhodlo ten konec urychlit (injectory, double/triple account training,  alfa účty, OP superkapital meta) výměnou za větší zisk v posledních letech.

Objektivně některé problémy jdou mimo dosah CCP a stejně by s nima nic neudělalo.

Stárnoucí populace hráčů EvE ( z nějakých 27,5 roku v roce 2008 na skoro 40 let teď). S tím, jak se zvedl věk, klesl průměrný čas strávený ve hře a došlo ke kasualizaci hry. Viníkem toho je i to, že retence nových hráčů je sotva 1 procento, takže to hrají ti sami lidi pořád dokola.  Z toho plynou další problémy, jakože se každý zná s každým, každý už bojoval s každým pomalu proti všem atd....chybí decision makeři, protože dělat leadera větší aliance/korporace je v podstatě práce na poloviční úvazek a s rostoucí kasualizací hry nejsou lidi, kteří by to chtěli dělat.

Herní průmysl se za tu dobu (od roku 2003) podstatně z ěnil, hry jsou dynamičtější a s méně grindem, daleko víc casual friendly a hlavně se přesunul z PC na jiné platbormy (konzole, mobil). Že spasí hru noví hráči bych se fakt nevsadil, půlka z nově založených účtů se podle statistik ani nelogne do hry, protože je odradí už složitá tvorba avatara, člení si o nějakých frakcích, na kterých stejně nezáleží atd...

Pak jsou tu věci, který CCP ovlivnit mohlo. To je třeba nástup botování v průmyslovém měřítku na TQ s příchodem lidí ze Serenity serveru apod...a to bych raději nerozebíral. ;D

Jsem zvědav jak to vypadat PCU po těch změnách cyna, který ze hry vyžene další casual hráče. A ne dobří boti cyna nepálí ani nebudou, ti mají jiný utility, který jim hlídají packety, co přijdou od serveru a další věci.