Autor Téma: Triglavian Dreadnought - Zirnitra  (Přečteno 686 krát)

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 300
Triglavian Dreadnought - Zirnitra
« kdy: Říjen 25, 2019, 09:25:36 »


Mass: 1275000000.0

Structure Hitpoints: 130000.0

Powergrid Output: 935000.0

Low Slots: 8.0

Medium Slots: 4.0

High Slots: 3.0

Maximum Velocity: 80.0

Signature Radius: 10000.0

CPU Output: 840.0

Scan Resolution: 78.0


PLACEHOLDER TRIG DREAD bonuses (per skill level):

5% bonus to XL Disintegrator damage

4% bonus to all armor resistances

3% bonus to XL Disintegrator rate of fire

Role Bonus:

x Can fit a Siege module

5x penalty to Entosis Link cycle time

100% bonus to Remote Armor Repairer range

50% reduced Energy Neutralizer capacitor need

50% reduced Remote Armor Repairer capacitor need

50% reduced Smart Bomb capacitor need

Pro sledovani strat: https://zkillboard.com/group/485/losses/w-space/
« Poslední změna: Říjen 29, 2019, 13:08:25 by [EL-G] erg cz »

Offline [PYCO.] Kveto

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 705
  • ex pYco
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #1 kdy: Říjen 25, 2019, 13:07:58 »

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 300
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #2 kdy: Říjen 25, 2019, 19:55:16 »
https://prnt.sc/pnzkm7

Umm, a neni to nahodou obrazek archy? Te, co se objevuje behem invaze?

Offline [PYCO.] Kveto

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 705
  • ex pYco
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #3 kdy: Říjen 25, 2019, 23:25:47 »
je to z youtube videa kde to typek opisoval ako dreda... tak nevim

Oprava https://prnt.sc/poczun

Kazdy vraj dostane BP...
« Poslední změna: Říjen 26, 2019, 10:36:10 by [PYCO.] Kveto »

Offline [HIFI] waltari

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 187
    • ncdot.co.uk
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #4 kdy: Říjen 26, 2019, 10:45:31 »
druhý revenant - na hovno

Offline [PYCO.] Kveto

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 705
  • ex pYco
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #5 kdy: Říjen 26, 2019, 12:04:03 »
Trig lode lietame, za tu cenu co maju teraz asi super, ale nechapem preco napr t2 cruiser zacina s tak malym dmg, ta rola tej lode je pak tazko citatelna a v brawl fightoch kde clovek potrebuje specificky vypinat small lode... No nevim, ak aj tento dread bude zacinat s dps niekde na 2-3k jeho jedine vyuzitie bude bashing struktur, tak ako je to napr u ikitursy...

Offline [PYCO.] Kveto

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 705
  • ex pYco
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #6 kdy: Říjen 28, 2019, 14:00:35 »
Vedel by niekto tu spisat tl dr z eve Vegas, ze co nas caka a neminie v dalsej expanzii?

Offline [HIFI] waltari

  • Cruiser pilot
  • ***
  • Příspěvků: 187
    • ncdot.co.uk
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #7 kdy: Říjen 28, 2019, 17:27:20 »
Vedel by niekto tu spisat tl dr z eve Vegas, ze co nas caka a neminie v dalsej expanzii?

Když vemu to nejzajímavější pro mě

1. Nerf Bosonu (DPS a rozpětí - area of effect)
2. Nerf Boosherů
3. Boost DPS a změna fittingu Interceptoru (těch ne nulified)
4. Nerf rychlosti Assault frigat (/jaguarcancerbaibai)
5. Alianční bookmarky s expirací
6. Bohužel patrně nerf capital HAW
7. Halloween event 100% droprate včetně carga ze všeho co sestřelíš (i struktury!) \o/

Nic dalšího mě nějak v poměti neutkvělo, nebo to neni důležité pro mě.

Všecko na jednom místě aby lidi nemuseli hledat: https://www.capsuleer.cz/vegas/

Offline [--BV-] Jogina

  • Battleship pilot
  • *****
  • Příspěvků: 776
Re:Triglavian Dreadnought
« Odpověď #8 kdy: Říjen 28, 2019, 17:35:01 »
Něco málo:

- nerf bosonu u titánů (signatura 10000 místo 2000)
- nerf command destroyerů (boosherů), budou jumpovat max 25 lodí (random) aka RIP goku fleets
- nerf cynojammerů a jump gates (budou muset být min. 500 km od struktury), teď je minimum 150 km
- nerf dromi/siren asi o 1/3 ( z 15 procent na 10 procent)

Offline [EL-G] erg cz

  • Battlecruiser pilot
  • ****
  • Příspěvků: 300
Re:Triglavian Dreadnought - Zirnitra
« Odpověď #9 kdy: Říjen 29, 2019, 13:21:50 »
Este prej chtej udelat neco jako super bombu proti cap lodim:

Rise then details a new concept that is a work in progress– a heavy bomb, meant to counter capital ships. They intend to use this to create added risk for caps without nerfing them directly. He also wants to create new roles for subcaps and encourage diversity while providing good play/counter play relationships to reward a higher mastery of the ship. The bomb would travel slower, do a ton of damage to capitals but very little to subcapitals, have a large range so that you would have to stagger them for effectiveness and give them large sig and low HP.

zdroj:https://imperium.news/ccp-rise-and-the-core-gameplay-update/